Kabuhing Dayon



Antiphon:
C              DmC           Dm     G
Kabuhing dayon ginalauman ko,
Dm                  F       G      C     F
Kay ang Gino-o ang nagsiling.

                   I
F                     Dm F                     C
Ang mga kakaon     sining lawas Ko,
C          DmG DmG        C
Magakabu-hi tubtub san-o.

                  II
F                Dm F                    C
Ining dugo Ko,   batunon ninyo.
C              DmG DmG   C
Kabuhing dayon idulot Ko.

                 III
F                Dm F                C
Ako ang dalan    para sa inyo.
C             DmG DmG    C
Ang nagato-o    buhion ko.


                IV
F              Dm F                     C
Ako ang iwag    nga magasanag.
C           DmG   DmG        C
Sa katawhanan nga na du-man.

                 V
F             Dm F                         C
Sa mga tawo    nga may pagto-o
C               DmG DmG  C
Kabuhing dayon idulot Ko.



No comments: