Improperio - Banwa Ko Anung Ginhimo Ko

This Visayan traditional hymn is sung during the Via Crucis or way of the Cross.


                     I
Cm                         Fm        Cm
Banwa ko anong ginhimo ko,
           Fm                  G
Nga imo ginsilutan ako
                                         Cm
Banwa ko anu ang sala ko
Fm                                       Cm
Kon mahimo sabton mo ako

Chorus:
       C
O Santong Dios, O Santong Dios.
                                Fm
Santos kag gamhanan nga Dios.
                                        Cm
O Dios nga di mamalatyon
Fm         G                        Cm
Malooy ka, O Dios sa amon.

                      II
Cm              Fm               Cm
Gikan sa duta sang Ihipto
             Fm                            G
Ginluwas, ginhilway Ko kamo,
                                           Cm
Sa pagbantay nakon sa imo
Fm                                     Cm
Krus bala ang igabalos mo.

No comments: